• سه شنبه ٨ اسفند ١٤٠٢-١١:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٠١
عباسی تذکر داد:4-218

دشمن همواره نقاط قوت ما را هدف قرار داده است/ امیدواریم با انتخاب مردم، بهترین‌ها در کرسی‌های مجلس حضور یابند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه دشمن همواره نقاط قوت ما را هدف گرفته؛ ابراز امیدورای کرد با انتخاب مردم بهترین‌ها و اصلح‌ترین‌ها در کرسی‌های مجلس حضور یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری بار دیگر در خصوص جنگ غزه، اظهار داشت: ماجرای پرغصه غزه حکایت از حقایقی است که یکی از آن‌ها این است که اگر کشوری فاقد اقتدار و قدرت کافی و نیز انسجام واتحاد ملی باشد، همواره زورگویانی وجود دارند که به هیچ واژه‌ای از انسانیت و حقانیت پایبند نیستند و تا آنجایی که زور حکم می‌کند، خوی درندگیشان جنایت و کودک کشی کرده و زنان را به خاک و خون می‌کشد و مردم را آواره می‌کند. 
عباسی در ادامه با بیان اینکه شکر خدا ایران عزیز ما به واسطه همین مردم یکی از امن‌ترین کشورها در ناامن‌ترین منطقه جهان است؛ گفت: خوشبختانه هنگامی که اسامی لیست‌های مختلف و افراد مستقل را مشاهده می‌کنیم؛ با تنوع حضور افراد مجرب با سلایق و گرایش‌های مختلف را می‌بینیم و حضور جوانان آینده‌داری که حاکی از آن است که نسل بعدی سیاسی کشور، نسل توانمندی خواهد بود. امیدواریم با انتخاب مردم، بهترین‌ها در کرسی‌های مجلس حضور یابند و یک برگ زرین دیگری به افتخارات این سرزمین افزوده شود. 
وی با تأکید بر اینکه همواره دشمن نقاط قوت ما را هدف قرار داده است؛ بیان کرد: دشمن هرگز برای اینکه نقاط ضعف ما را از دستمان خارج کند؛ برنامه ریزی نمی‌کند. اگر از ابتدای انقلاب به این روند بنگریم؛ مشاهده خواهیم کرد که اتحاد سرزمینی و یکپارچگی ایران، امنیت دفاعی، تسلیحات نظامی، بهره مندی از انرژی هسته‌ای، توسعه منابع نفتی و گازی و جلوگیری از این توسعه و شکست اقتصادی ایران هدف اصلی دشمن بوده است.
وی افزود: کشوری که در منطقه غرب آسیا جزو معدود کشورهایی‌ است که انتخابات‌های پرتکرار و پرمعنا داشته است؛ گاهی مردم آن، کلید هیئت دولت را به دست فردی می دهند که در نقطه مقابل و مخالف سلیقه سیاسی‌ دولت وقت، بوده و حتی در مورد مجلس شورای اسلامی نیز این امر صادق است که حاکی از آزادی عمل مردم در انتخابات است. 
عباسی در پایان نسبت به حضور و مشارکت غرور آفرین مردم در فرآیند انتخابات ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواری با حضور مردم به ویژه شهروندان تهرانی در انتخابات شاهد صحنه ماندگاری در رخداد سیاسی کشور باشیم. 
مهدی چمران، رئیس شورا نیز در تکمیل اظهارات عباسی بیان کرد: ان شاء الله مردم عزیزمان حماسه حضور را بار دیگر تکرار کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند ساخت. 
 
کد خبر: 4-218

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: